Výsledky vyhledávání
- Hodnota image firmy / Tomáš Kala .
In: Hradecké ekonomické dny 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Hradecké ekonomické dny 2005. s. 91-94 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2005.pdf . - Image nauczyciela składnikiem jego kultury organizacyjnej / Marta Bałażak .
In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů [258 s.]. ISBN 80-7041-424-3 Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. s. 13-15 . - K některým aspektům aplikace marketingových přístupů v cestovním ruchu = Some aspect of marketing approaches in tourism industry application / Karel Lacina .
In: Hradecké ekonomické dny 2012 [322 s.]. ISBN 978-80-7435-171-6 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2012. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. s. 177-182 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2012_1.pdf .