Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 12  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0013376 amg^"
  1. Contemporary tourism : an international approach / Chris Cooper and C. Michael Hall . Oxford : Elsevier, 2008 . xv, 377 s . ISBN 978-0-7506-6350-2 .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
  2. Cultural tourism : global and local perspectives / Greg Richards, editor . New York : Haworth Hospitality Press, c2007 . xx, 347 s . ISBN 978-0-7890-3117-4 .   [2, z toho volných 1, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Prezenčně1000
  3. Destination brands : managing place reputation / Nigel Morgan, Annette Pritchard, Roger Pride . Oxford : Butterworth-Heinemann, 2011 . xvii, 370 s . ISBN 978-0-08-096930-5 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  4. Destination Management in Theorie und Praxis : Organisation und Vermarktung von Tourismusorten und Tourismusregionen / Hartmut Luft . Meßkirch : Gmeiner-Verlag, c2007 . 410 s . ISBN 978-3-89977-109-1 (váz.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  5. Geographie der Freizeit und des Tourismus : Bilanz und Ausblick / herausgegeben von Christoph Becker, Hans Hopfinger, Albrecht Steinecke ; unter Mitarbeit von Claudia Anton-Quack und Mitgliedern des Arbeitskreises Freizeit- und Tourismusgeographie . München : Oldenbourg, c2007 . xv, 895 s . ISBN 978-3-486-58434-9 (váz.) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  6. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : jak získat více příjmů z cestovního ruchu / Monika Palatková . Praha : Grada, 2006 . 341 s . ISBN 80-247-1014-5 (brož.) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
  7. Marketingový management destinací : strategický a taktický marketing destinace turismu, systém marketingového řízení destinace a jeho financování, řízení kvality v destinaci a informační systém destinace / Monika Palatková . Praha : Grada, 2011 . 207 s . ISBN 978-80-247-3749-2 (brož.) .   [8, z toho volných 5, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0520
    Prezenčně1000
  8. Potápěčské ráje světa : průvodce 60 nejlepšími potápěčskými místy světa / [Monty Halls ; z anglického originálu ... přeložili Vladimír Motyčka, Michael Fokt] . Praha : Svojtka & Co., 2006 . 318 s . ISBN 80-7352-292-6 (váz.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  9. Sex tourism : marginal people and liminalities / Chris Ryan and C. Michael Hall . London : Routledge&Kegan Paul, 2001 ; New York . xviii, 172 s . ISBN 0-415-19509-8 (váz.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  10. Tourism and postcolonialism : contested discourses, identities and representations / Colin Michael Hall and Hazel Tucker . London : Routledge&Kegan Paul, c2004 ; New York . xiv, 193 s . ISBN 0-415-33102-1 .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.