Výsledky vyhledávání
- Auswahl und Sequenzierung von Lehrstoffen bei begrenzter Lernzeit / Rainer Hilgers .
In: Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci [405 s.]. ISBN 80-7041-280-1 (kroužková vazba) Kybernetické modely ve vzdělávání a v mezilidské komunikaci. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. S. 122-125 . - Didaktická interpretace elektronových efektů u organických struktur = Didactic interpretation of electronic effects in organic structures / Josef Halbych .
In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [488 s.]. ISBN 978-80-7041-839-0 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 114-118 : il. . - K didaktickej rekonštrukcii učiva o kyselinách a zásadách = On didactic reconstruction of acids and bases / Ľubomír Held .
In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 122-128 . - Kompetence učitele k tvorbě ŠVP na pozadí konkrétního vyučovacího předmětu : Vzdělávací oblast: Člověk a zdraví, Vzdělávací obor: Výchova ke zdraví / Jana Škrabánková .
In: Kompetence učitele na pozadí současné kurikulární reformy. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Kompetence učitele na pozadí současné kurikulární reformy. s. 104-107 . - Možnosti virtuálnej vizualizácie logického systému štruktúry učiva / Renáta Bernátová .
In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů [258 s.]. ISBN 80-7041-424-3 Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2001. s. 251-254 : 1 obr. . - Pokus o vytvorenie "prirodzeného" postupu výučby kyselín a zásad v základnej škole = Proposal for teaching of acid and base in basic school / Monika Gergelyová, Ľubomír Held .
In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 129-133 : 1 tab. .