Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 13  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0014204 amg^"
  1. 42 častých námitek zákazníků a nejlepší odpovědi na ně : techniky oslabování a vyvracení námitek s cvičeními . Bratislava : Uniapress, 1992 . 1 sv .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  2. Aktivní vztah k zákazníků pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře / Harry Wessling . Praha : Grada, 2002 . 192 s . ISBN 80-247-0569-9 : .   [9, z toho volných 9]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0900
  3. The centerless corporation : a new model for transforming your organization for growth and prosperity / Bruce A. Pasternack and Albert J. Viscio . New York : Simon & Schuster, c1998 . 312 s . ISBN 0-684-83835-4 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  4. Česko-ruské obchodní styky v minulosti : (10. - 18. století) . Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1954 . 394 s .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  5. Čínská obchodní etiketa : průvodce protokolem, společenským chováním a kulturou v Číně / Scott D. Seligman ; [z anglického originálu ...] přeložili Jan Hanzl a Martin Kříž . Praha : BB/art, 2007 . 269 s . ISBN 978-80-7381-127-3 (váz.) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  6. Handbook of international economics. Volume 1, International trade / edited by Ronald W. Jones and Peter B. Kenen . Amsterdam : Elsevier, c1984 . xxi, 623 s . ISBN 0-444-86792-9 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  7. . Praha : Československá akademie věd, 1965 . 400s [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  8. Kanada / Jaroslav Janíček, Miroslav Klíma . Praha : ČTK - Pressfoto, 1976 . 217 s .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  9. Klíčoví zákazníci a péče o ně : koncepce, metody a postupy, jak utvářet a řídit vztahy s klíčovými zákazníky / Kan Burnett ; [z anglického originálu ... přeložila Eva Nevrlá] . Praha : Computer Press, 2002 . 382 s . ISBN 80-7226-655-1 : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  10. Kurs dlja biznesmenov : kontakty, vstreči, peregovory / Žukovskaja Je. Je., Leonova E. N., Motina Je. I. . Moskva : PAIMS, 1993 . 174 stran . ISBN 5-87664-015-8 : (brožováno) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.