Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 8  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0014324 xcla^"
  1. Analýza citlivosti spotřebitelů na změnu ceny vybraných komodit = The analysis of the reaction of the consumers on the change of price of selected comodities / Jaroslav Kovárník, Pavel Jedlička .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [472 stran]. ISBN 978-80-7435-547-9. S. 32-47 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_2.pdf .
    článek

    článek

  2. Analýza volby na trhu pojistných produktů = Market analysis of options for insurance products / Petra Marešová .
    In: Hradecké ekonomické dny 2011 [405 s.]. ISBN 978-80-7435-100-6 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 189-194 : 2 grafy, 2 tab. . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2011_1.pdf .
    článek

    článek

  3. Bedeutung der Anwendung des Est-Models und seiner möglichen Modifikationen für den Tschechischen Retailsektor / Šárka Rahmanová .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Hradecké ekonomické dny 2006. s. 383-388 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2006.pdf .
    článek

    článek

  4. Behaviorální ekonomie a její vliv na firemní marketing = Behavioral economic's influence over company marketing / Jan Pospíšil .
    In: Hradecké ekonomické dny 2010 [277 s.]. ISBN 978-80-7435-041-2 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 55-58 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2010_II.pdf .
    článek

    článek

  5. Personal cultural orientation and consumer ethnocentrism : exploring the moderating role of gender / W.M.C. Bandara Wanninayake, Miloslava Chovancová .
    In: Hradec Economic Days 2012 [256 s.]. ISBN 978-80-7435-172-3 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2012. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. S. 221-226 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2012_2.pdf .
    článek

    článek

  6. Spotřebitelský protekcionismus v podmínkách ekonomické krize = Consumer protectionism in the condition of the economic crisis / Lucja Matusiková .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [472 stran]. ISBN 978-80-7435-547-9. S. 248-257 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_2.pdf .
    článek

    článek

  7. Světová hospodářská krize a rozhodování spotřebitele = The world economic crisis and consumer decision making / Josef Vlček .
    In: Hradecké ekonomické dny 2010 [277 s.]. ISBN 978-80-7435-041-2 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 237-241 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2010_II.pdf .
    článek

    článek

  8. Zákazník-spotřebitel a odpovědnost firem v ČR = Customer-consumer and responsibility of firms in the Czech Republic / Marta Regnerová, Aleš Hes .
    In: Hradecké ekonomické dny 2013 [369 s.]. ISBN 978-80-7435-250-8 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 137-144 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_2.pdf .
    článek

    článek



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.