Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 12  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0015074 amg^"
  1. Brand management : budování značky od vize k cíli : [řízení značky] / David Taylor ; [z anglického originálu ... přeložil Vladimír Paulíny] . Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s . ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. Marketing management : [z anglického originálu ... přeložili Štěpánka Černá, Viktor Faktor, Tomáš Juppa] / Philip Kotler, Kevin Lane Keller . Praha : Grada, 2007 . 788 s . ISBN 978-80-247-1359-5 : .   [8, z toho volných 4, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0430
    Prezenčně1000
  3. Marketing : studie z mezinárodní praxe / Jana Koprlová, Miroslav Koprla . Beroun : Newsletter, 2009 . 205 s . ISBN 978-80-7350-084-9 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  4. Marketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií / Radim Bačuvčík . Zlín : VeRBuM, 2011 . 184 s . ISBN 978-80-87500-03-3 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201108/contents/nkc20112194709_1.pdf .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  5. Marketing v cestovním ruchu / Dagmar Jakubíková . Praha : Grada, 2009 . 288 s . ISBN 978-80-247-3247-3 (brož.) .   [16, z toho volných 13, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK01320
    Prezenčně1000
  6. Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci / Dagmar Jakubíková . Praha : Grada, 2012 . 313 stran . ISBN 978-80-247-4209-0 (brožováno) .   [7, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0340
  7. Marketing XXL / Stanislav Rošický ... [et al.] . Bratislava : DonauMedia, 2010 . 672 s . ISBN 978-80-89364-14-5 (brož.) .   [4, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0310
  8. Marketingová komunikace / Miroslav Foret . Brno : Computer Press, 2006 . xvii, 443 s . ISBN 80-251-1041-9 (váz.) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  9. Moderní marketing / Philip Kotler ... [et al. ; z anglického originálu ... přeložili Jana Langerová, Vladimír Nový] . Praha : Grada, 2007 . 1041 s . ISBN 978-80-247-1545-2 (váz.) .   [10, z toho volných 6, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0630
    Prezenčně1000
  10. Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong . Boston : Pearson/Prentice Hall, c2012 . 1 sv (různé stránkování) . ISBN 978-0-13-216712-3 (váz.). ISBN 978-0-13-216719-2 (student value ed.) .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.