Výsledky vyhledávání

  1. Cases in marketing management / edited by Ross Brennan . London : Pitman, 1995 . xvi, 252 s . ISBN 0-273-61694-3 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Cases in marketing management

    kniha

  2. Global marketing / Warren J. Keegan, Mark C. Green  Harlow : Pearson, [2017]  ©2017 . 624 stran . ISBN 978-1-292-15076-5 (brož.) .   [5, z toho volných 4]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0410
    Global marketing

    kniha

  3. Marketingová komunikace / Miroslav Foret . Brno : Computer Press, 2006 . xvii, 443 s . ISBN 80-251-1041-9 (váz.) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Marketingová komunikace

    kniha

  4. Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky / Miroslav Foret . Brno : Computer Press, 2008 . iv, 121 s . ISBN 978-80-251-2183-2 (brož.) .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110
    Marketingový průzkum

    kniha

  5. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková . Praha : Grada, 2003 . 159 s . ISBN 80-247-0385-8 .   [5, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0320
    Marketingový výzkum

    kniha

  6. Marketingový výzkum v praxi / Marie Přibová . Praha : Grada, 1996 . 238 s . ISBN 80-7169-299-9 : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Marketingový výzkum v praxi

    kniha

  7. Marketing podle cílových skupin : [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme] / Jochen Kalka, Florian Allgayer ; [z anglického originálu ... přeložila Barbora Nosková] . Brno : Computer Press, 2007 . vii, 270 s . ISBN 978-80-251-1617-3 (váz.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Marketing podle cílových skupin

    kniha

  8. Marketing podle trhů / Jan Kincl a kolektiv . Praha : Alfa, 2004 . 172 s . ISBN 80-86851-02-8 .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Marketing podle trhů

    kniha

  9. Marketing služeb a cestovního ruchu / Jiří Vaníček  Opava : Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2013 . 191 stran . ISBN 978-80-7248-870-4 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
    Marketing služeb a cestovního ruchu

    kniha

  10. Marketing : studie z mezinárodní praxe / Jana Koprlová, Miroslav Koprla . Beroun : Newsletter, 2009 . 205 s . ISBN 978-80-7350-084-9 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Marketing

    kniha