Výsledky vyhledávání

  1. Marketingový výzkum / Jaroslav Mozga, Miloš Vítek  Hradec Králové : Gaudeamus, 2001 . 215 stran . ISBN 80-7041-471-5 (brožováno) .   [20, z toho volných 12, prezenčně 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK01260
    Prezenčně2000
  2. Marketingový výzkum / Hana Svobodová, Lenka Mynářová, Robert Kačer . Ostrava : Vysoká škola báňská, 1997 . 52 s . ISBN 80-7078-226-9 : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Marketingový výzkum / Kamil Zbořil . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1994 . 106 s . ISBN 80-7079-389-9 .   [22, z toho volných 5, prezenčně 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK05150
    Prezenčně2000
  4. Marketingový výzkum : teorie a praxe / Václav Malý . Praha : Oeconomica, 2004 . 181 s . ISBN 80-245-0761-7 (brož.) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  5. Statistické aspekty terénních průzkumů. 1 . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1995 . 132 s . ISBN 80-7079-737-1 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  6. Statistické aspekty terénních průzkumů. 2 . Praha : Vysoká škola ekonomická, 1994 . 100 s . ISBN 80-7079-377-5 .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200