Výsledky vyhledávání
- Informační zdroje a reklamní impulzy v kontextu mezigenerační komparace = The sources of information and impulse of advertising in the context of inter-generational comparison / Lucja Matusiková .
In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 107-115 . - Jak komunikovat s budoucími seniory v Moravskoslezském kraji? = How to communicate with the future seniors in the Moravian-Silesian Region? / Kateřina Matušínská, Marta Wilczková .
In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 99-106 . - Komunikačné aktivity univerzít vo väzbe na zisťovanie uplatnenia absolventov v praxi = Communication activities of universities in relation to finding out application of graduates in practice / Mária Rostášová, Alena Chrenková .
In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 83-90 . - Marketingový výzkum / Vladimír Bureš .
In: E-learning 2004. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2004. s. 31-36 . - Súčasné trendy marketingovej komunikácie pri získavaní ženského čitateľského publika = Current trends in marketing communication aimed at the winning of female readers / Zuzana Komárová .
In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 116-123 . - Špecifiká propagácie biopotravín v komunikácii so spotrebiteľmi konvenčných potravín = The specifics of organic food marketing communication in communication with traditional food consumers / Lucia Bartková .
In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 132-139 .