Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 11  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0015086 amg^"
  1. 100 tipů pro úspěšný prodej : [nápady a triky, které vám pomohou dostat se na vrchol] / Ken Langdon ; [z anglického originálu ... přeložila Jitka Vejmělková] . Brno : CP Books, 2005 . viii, 124 s . ISBN 80-251-0666-7 (brož.) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. Blogy: publikuj a prosperuj : blogování pro váš business / DL Byron, Steve Broback ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Hynek] . Praha : Grada, 2008 . xiv, 186 s . ISBN 978-80-247-2064-7 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  3. Brand management : budování značky od vize k cíli : [řízení značky] / David Taylor ; [z anglického originálu ... přeložil Vladimír Paulíny] . Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s . ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  4. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali / Sergio Zyman ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2005 . 214 s . ISBN 80-7261-134-8 (váz.) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  5. Marketing obchodní firmy / Marcela Zamazalová . Praha : Grada, 2009 [sic] . 232 s . ISBN 978-80-247-2049-4 (brož.) .   [6, z toho volných 5, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500
    Prezenčně1000
  6. Marketing podle trhů / Jan Kincl a kolektiv . Praha : Alfa, 2004 . 172 s . ISBN 80-86851-02-8 .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  7. O značkách / Wally Olins ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Loupová] . Praha : Argo, 2009 . 253 s . ISBN 978-80-7363-261-8 (Dokořán : váz.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  8. POP in-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje / Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kolektiv . Praha : Grada, 2009 . 215 s, [9] s barev obr příl . ISBN 978-80-247-2840-7 (brož.) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  9. Pricing : zásady a postupy tvorby cen / Nessim Hanna, H. Robert Dodge ; [z anglického originálu ... přeložil František Freiberg] . Praha : Management Press, 1997 . 203 s . ISBN 80-85943-34-4 (váz.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  10. Proč už neplatí tradiční marketing / hlavní autor a editor Kamran Kashani ; spoluautoři Jean-Pierre Jeannet ... [et al. ; z anglického originálu ... přeložili Vilém Jungmann, Jan Procházka] . Brno : Computer Press, c2007 . xvi, 171 s . ISBN 978-80-251-1536-7 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.