Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 10  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0015242 amg^"
  1. 1001 reklamních tipů / Luc Dupont ; [z anglického originálu ... přeložila Martina Frýbortová] . Hodkovičky : Pragma, c2009 . 311 s . ISBN 978-80-7349-195-6 (brož.) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. Advertising : principles and practice annotated instructor's edition / Charles Pearce . Englewood Cliffs : Prentice Hall, 1995 . xxv, 815 s . ISBN 0-13-723248-9 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Intuitivní reklama / Miloš Toman . Praha : Management Press, 2006 . 250 s . ISBN 80-7261-139-9 (brož.) : .   [6, z toho volných 5, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500
    Prezenčně1000
  4. Jak na reklamu : praktický průvodce světem reklamy / Jan Pospíšil, Lucie Sára Závodná . [Kralice na Hané] : Computer Media, 2012 . 144 s . ISBN 978-80-7402-115-2 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  5. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali / Sergio Zyman & Armin Brott ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2004 . 255 s . ISBN 80-7261-107-0 (váz.) .   [5, z toho volných 5]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500
  6. McDonald's - tak trochu jiná kultura? : případová studie o značce McDonald's a její reklamě / Markéta Pravdová . Praha : Karolinum, 2006 . 246 s . ISBN 80-246-1178-3 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  7. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv . Praha : Grada, 2012 . 324 s . ISBN 978-80-247-4005-8 (váz.) .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110
  8. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková . Praha : Grada, 2002 . 264 s . ISBN 80-247-0402-1 : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  9. Psychologie reklamy / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková . Praha : Grada, 2000 . 221 s . ISBN 80-247-9067-X : .   [24, z toho volných 17]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK01770
  10. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují / Jitka Vysekalová . Praha : Grada, 2004 . 283 s . ISBN 80-247-0393-9 .   [4, z toho volných 4]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0400


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.