Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 12  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0015671 xcla^"
  1. Die Bedeutung des Gedächtnisses im Fremdsprachenunterricht / Martin Lachout .
    In: Beiträge zur germanistischen Pädagogik [211 s.]. ISBN 978-80-7435-024-5 (brož.) Tradice a perspektivy výuky německého jazyka v Evropě. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. S. 100-114 .
    článek

    článek

  2. E-learning pro seznámení s učebními styly / Matěj Seifert, Andrea Vedralová .
    In: Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2010 [295 s.]. ISBN 978-80-7435-067-2 (brož.) E-learning 2010. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 201-204 .
    článek

    článek

  3. Koncepcje uczenia się w percepcji studentów = Conception of learning among students / Aleksander Sztejnberg .
    In: Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie XIX [600 s.]. ISBN 978-80-7041-827-7 (brož.) Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. s. 93-102 : il. .
    článek

    článek

  4. Kwestionariusz vark i jego zastosowanie do rozpoznawania preferencji studentów do uczenia się. II. analiza odpowedzi studentów na wybrane pytania kwestionariusza vark / Aleksander Sztejnberg, Józef Hurek .
    In: Aktuální otázky výuky chemie [373 s.]. ISBN 80-7041-437-5 Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 52-57 : 5 grafů, 2 tab. .
    článek

    článek

  5. Optimalizace lidského učení / Bohumír Blížkovský .
    In: Systémová pedagogika. Hradec Králové : Miloš Vognar - M&V, 2005. Systémová pedagogika. s. 19-25 .
    článek

    článek

  6. A person-centered facilitator´s reflections on constructivist and person-centered learning / Renate Motschnig . Hradec Králové : Gaudeamus, 2009 .
    In: eLearning 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2009. s. 197-204 : 1 tb. .
    článek

    článek

  7. Projekt výzkumu "Vyhledávání mimořádných prožitků a preference učebního stylu studenta" = Research project "Student's sensation seeking tendency and preferred learning styles" / Nechanická, D. .
    In: Optimální působení tělesné zátěže [228 s.]. ISBN 978-80-7435-076-4 (brož.) Optimální působení tělesné zátěže. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 91-95 .
    článek

    článek

  8. Průzkum sebereflexe účastníků K.O.S. 2004 při řešení učebních úloh z chemie / Aleš Chupáč .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 210-213 .
    článek

    článek

  9. Rozvoj učebných stratégií študentov pomocou e-learningu / Božena Horváthová .
    In: E-learning 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005. s. 242-249 .
    článek

    článek

  10. Strategie poznawcze stosowane przez studentów w czasie uczenia się przez słuchanie / Aleksander Sztejnberg, Józef Hurek .
    In: Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Aktuální otázky výuky chemie. s. 176-182 .
    článek

    článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.