Výsledky vyhledávání
- B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková . Praha : Professional Publishing, 2005 . 186 s . ISBN 80-86419-94-0 (brož.) . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Marketing / Eric N. Berkowitz ... [et al.] . Burr Ridge : IRWIN, 1994. . xxviii, 787 s . ISBN 0-256-13221-6 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketing obchodní firmy / Marcela Zamazalová . Praha : Grada, 2009 [sic] . 232 s . ISBN 978-80-247-2049-4 (brož.) . [6, z toho volných 5, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Strategické řízení značky : případové studie / Marie Přiborová, George Tesar a kolektiv . Praha : Professional Publishing, 2003 . 250 s . ISBN 80-86419-38-X : . [3, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0 - Strategie firemní komunikace / Iveta Horáková - Dita Stejskalová - Hana Škapová . Praha : Management Press, 2000 . 233 s . ISBN 80-85943-99-9 : . [15, z toho volných 10]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 10 5 0