Výsledky vyhledávání

  1. 1.Buzz

    Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Medek] . Praha : Management Press, 2006 . 127 s . ISBN 80-7261-148-8 (brož.) : .   [5, z toho volných 4, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0400
    Prezenčně1000
  2. Jak prodávat, když nikdo nekupuje : --a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou / Dave Lakhani ; [překlad Daniel Helekal] . Praha : Grada, 2010 . 204 s . ISBN 978-80-247-3309-8 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201005/contents/nkc20102090237_1.pdf .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  3. Jak získat zakázku : 144 zlatých pravidel prodeje / Jan L. Wage . Praha : Management Press, 1998 . 123 s . ISBN 80-85943-47-6 : .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  4. Klíč k prodejním úspěchům : metoda 1 stránky / Edgar K. Geffroy . Praha : Management Press, 1997 . 243 s . ISBN 80-85943-50-6 : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  5. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali / Sergio Zyman ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2005 . 214 s . ISBN 80-7261-134-8 (váz.) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  6. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali / Sergio Zyman & Armin Brott ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2004 . 255 s . ISBN 80-7261-107-0 (váz.) .   [5, z toho volných 4]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0410
  7. Nákupní chování : [velká kniha k tématu consumer behavior] / Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk ; [z anglického originálu ... přeložil Vilém Jungmann] . Brno : Computer Press, 2004 . xxii, 633 s . ISBN 80-251-0094-4 .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  8. POP in-store komunikace v praxi : trendy a nástroje marketingu v místě prodeje / Martin Boček, Daniel Jesenský, Daniela Krofiánová a kolektiv . Praha : Grada, 2009 . 215 s, [9] s barev obr příl . ISBN 978-80-247-2840-7 (brož.) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  9. Prodejní techniky : prezentační dovednosti, zvládání námitek, neverbální komunikace] / Vojtěch Černý . Brno : Computer Press, 2003 . xvii, 470 s . ISBN 80-251-0032-4 (váz.) .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  10. Prodej problémovým zákazníkům : klíč k vyjednávání a přesvědčování / Nicolas Caron ; [z francouzského originálu ... přeložila Ludmila Desbrosseová] . Praha : Grada, 2002 . 217 s . ISBN 80-247-0204-5 : .   [10, z toho volných 10]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK01000