Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 5  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0016018 amg^"
  1. Chytře vedená prodejna : jak mít více zákazníků a větší tržby / Richard Hammond ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Rezek] . Praha : Grada, c2005 . 141 s . ISBN 80-247-1066-8 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. Poziční strategie v marketingu : jak profitovat z tržník nik / Ivan Bureš . Praha : Management Press, 1998 . 108 s . ISBN 80-85943-65-4 : .   [4, z toho volných 4]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0400
  3. Prodej problémovým zákazníkům : klíč k vyjednávání a přesvědčování / Nicolas Caron ; [z francouzského originálu ... přeložila Ludmila Desbrosseová] . Praha : Grada, 2002 . 217 s . ISBN 80-247-0204-5 : .   [10, z toho volných 10]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK01000
  4. působící faktory, potenciály úspěšnosti a tržní strategie / Reinhard Steinöcker . Praha : Nakladatelská společnost BaBtext, 1992 . 117 s . ISBN 80-900178-2-7 [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  5. Strategie modrého oceánu : umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry / W. Chan Kim, Renée Mauborgne ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2004 . 236 s . ISBN 80-7261-128-3 .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.