Výsledky vyhledávání
- Fairy tale curriculum and education for tolerance between nations on the primary level of education / Metka Kordigel Aberšek .
In: Proměny vzdělávání - Viribus unitis educandum. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Proměny vzdělávání - Viribus unitis educandum. s. 43-44 . - Faktory blokující komunikaci mezi českým učitelem a cizojazyčným žákem / Kamila Sekerová .
In: Děti cizinců a reemigrantů na školách - etický rámec interakce. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Děti cizinců a reemigrantů na školách: etický rámec interakce. s. 70-79 . - Interakce školy a jejích sociálních partnerů se žáky imigrantů a jejich rodinami / Vladimíra Loukotová .
In: Děti cizinců a reemigrantů na školách - etický rámec interakce. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Děti cizinců a reemigrantů na školách: etický rámec interakce. s. 46-52 : 2 obr. . - Interakce žáků z odlišného sociokulturního prostředí na ZŠ = Interaction of pupils from different socio-cultural milieu at grammar school / Dagmar Kubátová .
In: Děti cizinců a reemigrantů na školách - etický rámec interakce. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Děti cizinců a reemigrantů na školách: etický rámec interakce. s. 29-36 : 1 tb., 2 grafy . - Interkulturní kompetence ve výuce cizích jazyků / Daniele Geffroy Konštacký .
In: Hodnocení v profesi učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hodnocení v práci učitele - psychodidaktické a etické souvislosti. s. 307-312 . - K pojetí multikulturalismu při vzdělávání odborníků v cestovním ruchu / Alena Josefová, Jiří Štýrský .
In: Vědecký výzkum a výuka jazyků IV [98 s.]. ISBN 978-80-7435-136-5 (brož.) Vědecký výzkum a výuka jazyků. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 72 . - K potenciálu občanské nauky pro multikulturní výchovu / Martin Skutil .
In: Socialia 2002 [300 s.]. ISBN 80-7041-557-6 Socialia 2002. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 270-272 : 2 grafy, 3 tab. . - K přípravě učitele na výuku žáků s odlišným mateřským jazykem v základní škole v ČR / Jitka Plischke .
In: Děti cizinců a reemigrantů na školách - etický rámec interakce. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Děti cizinců a reemigrantů na školách: etický rámec interakce. s. 63-69 : 1 tb. . - Kategorický imperativ a etický rámec školní komunikace / Karel Kamiš .
In: Děti cizinců a reemigrantů na školách - etický rámec interakce. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Děti cizinců a reemigrantů na školách: etický rámec interakce. s. 25-28 . - Metodou k interkulturnímu vzdělávání / Daniela Králová .
In: Didaktika - opora proměn výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2004. Didaktika - opora proměn výuky. s. 88-91 .