Výsledky vyhledávání
- EVA and value-based management : a practical guide to implementation / S. David Young ; Stephen F. O'Byrne . New York : McGraw-Hill, c2001 . xiv, 356 s . ISBN 0-07-136439-0 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; [z anglického originálu ... přeložili Hana Machková ... [et.al.] . Praha : Grada, 2004 . 855 s . ISBN 80-247-0513-3 . [15, z toho volných 12, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 12 2 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Marketing je naslouchání trhu / Jiří Vysušil . Praha : PROFES, [1996] . 112 s . [4, z toho volných 4]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0 - Mezinárodní obchodní operace / H. Machková, E. Černohlávková ... [et al.] . Praha : HZ Editio, 1998 . 195 s . ISBN 80-86009-20-3 : . [7, z toho volných 6]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 6 1 0 - Mezinárodní obchodní operace / Alexej Sato. 2, (praktická příručka) . Praha : HZ Editio, 1999 . 50 s, příl . ISBN 80-86009-27-0 . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Pricing : zásady a postupy tvorby cen / Nessim Hanna, H. Robert Dodge ; [z anglického originálu ... přeložil František Freiberg] . Praha : Management Press, 1997 . 203 s . ISBN 80-85943-34-4 (váz.) . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Základy marketingu / Simon Majaro . Praha : Grada, 1996 . 308 s . ISBN 80-7169-297-2 : . [4, z toho volných 4]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 4 0 0