Výsledky vyhledávání
- Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi / Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová . Praha : Grada, 2011 . 213 s . ISBN 978-80-247-4039-3 (brož.) . [8, z toho volných 4, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 4 3 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Cestovní ruch : vývoj, organizace a řízení / Miroslav Čertík a kolektiv autorů . Praha : OFF, 2001 . 352 s . ISBN 80-238-6275-8 (váz.) : . [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Prezenčně 1 0 0 0 - Communicating heritage : a handbook for the tourism sector . Madrid : World Tourism Organization, c2011 . iv, 150 s . ISBN 978-92-844-1375-1 (brož.) . [2, z toho volných 0, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Contemporary tourism : an international approach / Chris Cooper and C. Michael Hall . Oxford : Elsevier, 2008 . xv, 377 s . ISBN 978-0-7506-6350-2 . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Der neue Resonanz-Tourismus : Herzlich willkommen! / [Verena Muntschick, Anja Kirig, Janine Seitz, Nina Pfuderer, Christiane Varga, Christian Schuldt ; Herausgeber Zukunftsinstitut GmbH] . Frankfurt am Main : Zukunftsinstitut GmbH, [2019] . 115 stran . ISBN 978-3-945647-62-2 (brožováno) . [2, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 1 0 - Destination brands : managing place reputation / Nigel Morgan, Annette Pritchard, Roger Pride . Oxford : Butterworth-Heinemann, 2011 . xvii, 370 s . ISBN 978-0-08-096930-5 (brož.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - The economics of tourism destinations / Norbert Vanhove . London : Routledge, 2012 . xxi, 327 s . ISBN 978-0-08-096996-1 (váz.) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Essentials of tourism / Chris Cooper . Harlow : Financial Times Prentice Hall, 2012 . xxiv, 363 s . ISBN 978-0-273-72438-4 (brož.) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Handbook on E-marketing for tourism destinations . Madrid : World Tourism Organization and European Travel Commission, c2008 . xxiv, 278 s . ISBN 978-92-844-1276-1 (UNWTO). ISBN 978-92-990050-1-9 (ETC) . [2, z toho volných 0, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Handbook on tourism destination branding / with an introduction by Simon Anholt . Madrid : World Tourism Organization and the European Travel Commission, c2009 . xxx, 165 s . ISBN 978-92-844-1311-9 (UNWTO : brož.). ISBN 978-92-990050-6-4 (ETC) . [2, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 2 0