Výsledky vyhledávání
- The implementation of information and communication technologies in the distribution of travel agencies offer / Małgorzata Januszewska, Mirosław Januszewski .
In: Hradec Economic Days 2011 [325 s.]. ISBN 978-80-7435-101-3 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2011. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011. s. 120-126 : 3 tab. . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2011_2.pdf . - K některým aspektům aplikace marketingových přístupů v cestovním ruchu = Some aspect of marketing approaches in tourism industry application / Karel Lacina .
In: Hradecké ekonomické dny 2012 [322 s.]. ISBN 978-80-7435-171-6 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2012. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. s. 177-182 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2012_1.pdf . - Marketingová strategie společností působících v cestovním ruchu / Lucie Kaňovská .
In: Hradecké ekonomické dny 2007. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hradecké ekonomické dny 2007/I. s. 305-309 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2007_I.pdf . - Marketingové strategie v cestovním ruchu / Josef Zelenka .
In: Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2003 [323 s. +]. ISBN 80-7041-965-2 E-learning 2003. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 154-158 : 3 obr. . - Online učební text marketingu cestovního ruchu / Pavel Čech, Josef Zelenka .
In: E-learning 2005. Hradec Králové : Gaudeamus, 2005. Sborník příspěvků ze semináře a soutěže eLearning 2005. s. 44-52 . - Působení fotografie na vytváření mentálního odrazu / Jiří Štyrský .
In: Kognice 2008. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Kognice 2008. s. 147-153 . - Využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních = PPC advertisment - use in accomodation sector / Jan Tlučhoř .
In: Hradecké ekonomické dny 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Hradecké ekonomické dny 2009. s. 344-348 : il. . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2009_II.pdf .