Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 27  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0017287 amg^"
  1. Building expertise : cognitive methods for training and performance improvement / Ruth Colvin Clark . San Francisco : Pfeiffer, 2008 . xvi, 495 s . ISBN 978-0-7879-8844-9 (váz.) .   [3, z toho volných 2, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Prezenčně1000
  2. Jak mluvit, aby se děti lépe učily - doma i ve škole / Adele Faber, Elaine Mazlish ; [překlad Eva Vrůblová] . Brno : Computer Press, 2010 . 198 s . ISBN 978-80-251-2961-6 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201012/contents/nkc20102145986_1.pdf .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0010
    Jak mluvit, aby se děti lépe učily - doma i ve škole

    kniha

  3. Learning theories : an educational perspective / Dale H. Schunk . Boston : Pearson, c2014 . ii, 565 s . ISBN 978-1-29202-058-7 (brož.) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Learning theories

    kniha

  4. Learning theories : an educational perspective / Dale H. Schunk . Boston : Pearson, c2012 . xii, 561 s . ISBN 978-0-13-261136-7 (brož.) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  5. Lernbox Üben / Ute Rampillon . Seelze/Velber : Friedrich, 2003 . 62 s .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  6. Motivace žáků efektivní komunikací / Marta Mešková . Praha : Portál, 2012 . 135 s . ISBN 978-80-262-0198-4 (brož.) .   [62, z toho volných 20, prezenčně 5]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK020360
    Prezenčně5000
  7. Motivating your secondary class / Maurice Galton with Susan Steward ... [et al.] . Los Angeles : SAGE Publications, 2009 . xi, 196 s . ISBN 978-1-84787-260-9 (brož.). ISBN 978-1-84787-259-3 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  8. Motivation und Lernerfolg : wie Lehrer ihren Unterricht verbessern können . Weinheim : Beltz Verlag, c1970 . 122 s . ISBN 3-407-28130-7 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  9. Motivational strategies in the language classroom / Zoltán Dörnyei . Cambridge : Cambridge University Press, 2001 . 155 s . ISBN 0-521-79377-7 .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  10. Pozornost, motivace, relaxace a tvořivost dětí ve škole : [teoretická východiska a praktické postupy, hry a cvičení] / Irena Lokšová, Jozef Lokša . Praha : Portál, 1999 . 199 s . ISBN 80-7178-205-X : .   [4, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0310

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.