Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 12  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0017901 amg^"
  1. 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat / Philip Kotler ; [z anglického originálu ... přeložili Jiří Adamík, Josef Malý] . Praha : Grada, 2005 . 139 s . ISBN 80-247-0969-4 .   [4, z toho volných 4]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0400
  2. 49 marketingových tajemství pro zaručené zvýšení prodeje / Ron Finklestein ; [překlad Daniel Orgoník] . Brno : Computer Press, 2010 . 279 s . ISBN 978-80-251-1494-0 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201008/contents/nkc20102114765_1.pdf .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  3. Brand management : budování značky od vize k cíli : [řízení značky] / David Taylor ; [z anglického originálu ... přeložil Vladimír Paulíny] . Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s . ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  4. Direct marketing / Edward Nash ; [z anglického originálu ... přeložil Vilém Jungmann] Praxe manažera . Praha : Computer Press, 2003 . xiv, 604 s . ISBN 80-7226-838-4 : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  5. Jak sestavit marketingový plán / John Westwood . Praha : Grada, 1999 . 117 s . ISBN 80-7169-542-4 : .   [7, z toho volných 7]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0700
  6. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali / Sergio Zyman ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2005 . 214 s . ISBN 80-7261-134-8 (váz.) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  7. Marketingové řízení školy / Jaroslav Světlík . Praha : ASPI, 2006 . 300 s . ISBN 80-7357-176-5 .   [3, z toho volných 2, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Prezenčně1000
  8. Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje] / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [z německého originálu ... přeložila Ludmila Fatěnová] . Brno : Computer Press, 2007 . viii, 360 s . ISBN 978-80-251-1641-8 (brož.) .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110
  9. Nová pravidla marketingu a PR : naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků / David Meerman Scott ; [z anglického originálu ... přeložila Jitka Plchotová] . Brno : Zoner Press, 2008 . 272 s . ISBN 978-80-86815-93-0 (brož.) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  10. Příručka podnikatelského plánování / Debra I. Mosel, Scott G. Gehlbach . Praha : Konzultační středisko pro podnikatele, [1999?] . 82 s .   [10, z toho volných 7]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0730

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.