Výsledky vyhledávání
- Banánové děti na území České republiky = Banana Kids in the Czech Republic / Nikola Hendrychová .
In: Globalizace a její vliv na vývoj sociální práce. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [1 CD-ROM (334 stran)]. ISBN 978-80-7435-552-3. S. 72-78 . - Child protection and the educational system - challenges of children migrants to Norway / Hans-Jørgen Wallin Weihe .
In: Sociální práce v nejisté době. Hradec Králové: Gaudeamus, 2016 [465 stran]. ISBN 978-80-7435-647-6. S. 294-307 . - Interakce školy a jejích sociálních partnerů se žáky imigrantů a jejich rodinami / Vladimíra Loukotová .
In: Děti cizinců a reemigrantů na školách - etický rámec interakce. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Děti cizinců a reemigrantů na školách: etický rámec interakce. s. 46-52 : 2 obr. . - Interakce žáků z odlišného sociokulturního prostředí na ZŠ = Interaction of pupils from different socio-cultural milieu at grammar school / Dagmar Kubátová .
In: Děti cizinců a reemigrantů na školách - etický rámec interakce. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Děti cizinců a reemigrantů na školách: etický rámec interakce. s. 29-36 : 1 tb., 2 grafy . - K přípravě učitele na výuku žáků s odlišným mateřským jazykem v základní škole v ČR / Jitka Plischke .
In: Děti cizinců a reemigrantů na školách - etický rámec interakce. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Děti cizinců a reemigrantů na školách: etický rámec interakce. s. 63-69 : 1 tb. . - Norwegian foster home placements and the challenge of immigrant children / Hans-Jørgen Wallin Weihe .
In: Sociální práce v nejisté době. Hradec Králové: Gaudeamus, 2016 [465 stran]. ISBN 978-80-7435-647-6. S. 308-329 . - Připravenost českých škol na problematiku práce s dětmi imigrantů / Eva Švarcová .
In: Systémová pedagogika. Hradec Králové : Miloš Vognar - M&V, 2005. Systémová pedagogika. s. 197-199 . - Sociální klima třídy s etnickou různorodostí / Eva Švarcová .
In: Děti cizinců a reemigrantů na školách - etický rámec interakce. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. Děti cizinců a reemigrantů na školách: etický rámec interakce. s. 80-83 .