Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 9  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0019918 amg^"
  1. 1001 reklamních tipů / Luc Dupont ; [z anglického originálu ... přeložila Martina Frýbortová] . Hodkovičky : Pragma, c2009 . 311 s . ISBN 978-80-7349-195-6 (brož.) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. 99 tipů pro úspěšnější reklamu / Monika Monzel ; [překlad Gabriela Thöndlová] . Praha : Grada, 2009 . 198 s . ISBN 978-80-247-2928-2 (brož.) .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  3. Advertising : principles and practice annotated instructor's edition / Charles Pearce . Englewood Cliffs : Prentice Hall, 1995 . xxv, 815 s . ISBN 0-13-723248-9 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  4. Intuitivní reklama / Miloš Toman . Praha : Management Press, 2006 . 250 s . ISBN 80-7261-139-9 (brož.) : .   [6, z toho volných 5, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500
    Prezenčně1000
  5. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali / Sergio Zyman & Armin Brott ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2004 . 255 s . ISBN 80-7261-107-0 (váz.) .   [5, z toho volných 5]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500
  6. McDonald's - tak trochu jiná kultura? : případová studie o značce McDonald's a její reklamě / Markéta Pravdová . Praha : Karolinum, 2006 . 246 s . ISBN 80-246-1178-3 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  7. MEHRmedialität in der werblichen Kommunikation : synchrone und diachrone Untersuchungen von Werbestrategien / Sandra Reimann . Tübingen : Gunter Narr Verlag, 2008 . x, 434 stran . ISBN 978-3-8233-6264-7 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  8. Praktická reklama . Praha : Grada, 1994 . 153s . ISBN 80-7169-112-7 : .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300
  9. Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš . Praha : Grada, 2007 . 184 s . ISBN 978-80-247-2001-2 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.