Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 25  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0020916 amg^"
  1. Classroom instruction that works : research-based strategies for increasing student achievement / Ceri B. Dean, Elizabeth Ross Hubbell, Howard Pitler, Bj Stone  Alexandria, Va : ASCD ; Denver : McREL, Mid-continent Research for Education and Learning, 2012 . xx, 188 stran . ISBN 978-1-4166-1362-6 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  2. Dítě s epilepsií v prostředí školy / Dana Buršíková  Praha : Stanislav Juhaňák - Triton, 2019 . 271 stran . ISBN 978-80-7553-660-0 (brožováno) .   [30, z toho volných 23, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK02360
    Prezenčně1000
  3. Efektivní studijní dovednosti : odemkněte svůj potenciál / Geraldine Price, Pat Maier ; [z anglického originálu ... přeložila Tereza Semotamová] . Praha : Grada, 2010 . 361 s . ISBN 978-80-247-2527-7 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102130121_1.pdf .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  4. Efektivní výukové nástroje pro učitele : strategie pro zvýšení úspěšnosti každého žáka = The teacher's toolkit : raise classroom achievement with strategies for every learner / Paul Ginnis ; ilustroval Les Evans ; z anglického originálu The teacher's toolkit raise classroom achievement with strategies for every learner ... přeložila společnost Lingea, s.r.o.  [Praha] : EDUkační LABoratoř, z.s. : Čtení pomáhá : publishED, 2021 . xxiii, 365 stran . ISBN 978-80-906082-6-9 (EDUkační LABoratoř ; brožováno) .   [4, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0010
    Univerzitní knihovna UHK0120
  5. Efektivní výukové nástroje pro učitele : strategie pro zvýšení úspěšnosti každého žáka = The teacher's toolkit : raise classroom achievement with strategies for every learner / Paul Ginnis ; ilustroval Les Evan ; z anglického originálu The teacher's toolkit - raise classroom achievement with strategies for every learner ... přeložila společnost Lingea, s.r.o.  Praha : Euromedia Group : Čtení pomáhá : Edukační laboratoř, 2019 . xxiii, 365 stran . ISBN 978-80-7617-582-2 (Euromedia Group ; brožováno) : .   [2, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0020
  6. Genial lernen und lehren : mit Birkenbihl-Methoden / Karin Holenstein  Bern : hep, der bildungsverlag, 2018 . 180 stran . ISBN 978-3-0355-1251-9 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  7. Inteligence a studijní úspěšnost ve vysokoškolském vzdělávání / Radka Skorunková  Hradec Králové : Gaudeamus, 2016 . 102 stran . ISBN 978-80-7435-651-3 (brožováno) .   [10, z toho volných 9, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0900
    Prezenčně1000
  8. Kontrola a hodnotenie vo vzdelávacom procese / Marián Lapitka, Viola Gazdíková, Ľubomír Held . Trnava : Trnavská univerzita, 1999 . 123 s . ISBN 80-88774-52-7 (brož.) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  9. Lerndialog statt Noten : neue Formen der Leistungsbeurteilung / Felix Winter  Weinheim : Beltz, 2018 . 278 stran . ISBN 978-3-407-25798-7 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  10. Les méthodes qui font réussir les élèves / Danielle Alexandre . Paris : ESF éditeur, 2011 . 287 stran . ISBN 978-2-7101-3249-3 (brožováno) .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.