Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0020941 amg^"
  1. B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková . Praha : Professional Publishing, 2005 . 186 s . ISBN 80-86419-94-0 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. Marketing in Tourismus und Freizeit / Rainer Hartmann . Konstanz : UVK Verlagsgesellschaft mit UVK/Lucius, c2014 . 246 s . ISBN 978-3-8252-3973-2 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Marketing : studie z mezinárodní praxe / Jana Koprlová, Miroslav Koprla . Beroun : Newsletter, 2009 . 205 s . ISBN 978-80-7350-084-9 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  4. Mezinárodní marketingový management : [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje] / Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [z německého originálu ... přeložila Ludmila Fatěnová] . Brno : Computer Press, 2007 . viii, 360 s . ISBN 978-80-251-1641-8 (brož.) .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.