Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 23  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0023421 xcla^"
  1. Determinants of career plans in the opinion of students of The Faculty of Education at University of Rzeszów / Zbigniew Chodkowski .
    In: Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. V Ostravě: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 [1 CD-ROM (110 stran)]. ISBN 978-80-7464-863-2. S. 26-35 .
    článek

    článek

  2. Diagnoza predyspozycji zawodowych młodzieży jako jedna z funkcji pedagoga szkolnego / Bożena Matyjas, Paulina Forma .
    In: Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. V Ostravě: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 [1 CD-ROM (110 stran)]. ISBN 978-80-7464-863-2. S. 18-25 .
    článek

    článek

  3. Dopady ekonomické globalizace jako jedna z možných příčin sociálních nepokojů na Šluknovsku 2011 = The effects of economic globalization as one of the possible causes of social riots on Šluknovsko 2011 / Hana Valová, Radka Janebová .
    In: Globalizace a její vliv na vývoj sociální práce. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [1 CD-ROM (334 stran)]. ISBN 978-80-7435-552-3. S. 301-305 .
    článek

    článek

  4. Educational and professional interests of junior school teenagers / Mirosław Frejman .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 38-42 .
    článek

    článek

  5. Faktory konkurenceschopnosti v oblasti lidských zdrojů podniku - průběžné výsledky empirického šetření = The factors of competitiveness in the company´s human resources sector - preliminary results of empirical research / Ivana Jašková .
    In: Hradecké ekonomické dny 2009. Hradec Králové : Gaudeamus, 2009. Hradecké ekonomické dny 2009. s. 242-246 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2009_I.pdf .
    článek

    článek

  6. How do firms in Slovakia use new trends in marketing communication : viral marketing = Ako firmy na Slovensku využívajú nové trendy v marketingovej komunikácii : virálny marketing / Zuzana Lušňáková, Katarína Kleinová .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 191-199 .
    článek

    článek

  7. Chudoba - historie a současnost jejího měření / Eva Nedomová, Marie Špiláčková .
    In: Profesionalita, perspektivy a rozvoj sociální práce (konference. Profesionalita, perspektivy a rozvoj sociální práce. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013 [724 s.]. ISBN 978-80-7435-359-8 (brož.). S. 360-367 .
    článek

    článek

  8. Informační zdroje a reklamní impulzy v kontextu mezigenerační komparace = The sources of information and impulse of advertising in the context of inter-generational comparison / Lucja Matusiková .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 107-115 .
    článek

    článek

  9. Infrastruktura teleinformatyczna szkół podstawowych i gymnazjalnych - dostęp do internetu (raport z badaň) / Eunika Baron-Polańczyk .
    In: Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové : Gaudeamus, 2006. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. s. 20-28 .
    článek

    článek

  10. Interpretace změn politiky zaměstnanosti v oblasti rekvalifikací z pohledu Úřadu práce ČR jako firmy = Interpretation of changes in retraining of the perspective Labour Office of the Czech Republic as a company / Pavel Štáfek .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [407 stran]. ISBN 978-80-7435-548-6. S. 215-222 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_3.pdf .
    článek

    článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.