Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0024238 xcla^"
  1. Implementation of the brand hero in Budweiser promotional campaign on the Polish market - case study / Patrycja Andrzejewska .
    In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 11-16 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf .
    článek

    článek

  2. Možnosti uplatnění českých firem v Indii / Lenka Javorská .
    In: Hradecké ekonomické dny 2007. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. Hradecké ekonomické dny 2007/I. s. 250-254 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/sbornik/SBORNIK2007_I.pdf .
    článek

    článek



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.