Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 19  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0024408 amg^"
  1. The age of surveillance capitalism : the fight for the future at the new frontier of power / Shoshana Zuboff  London : Profile Books, 2019 . viii, 691 stran . ISBN 978-1-78125-685-5 (brožováno) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  2. Consumer behavior / John C. Mowen . New York : Macmillan, 1990 . 814 s . ISBN 0-02-384601-1 : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  3. Consumer Behavior : Implications for Marketing Strategy . Homewood : Irwin, 1989 . 796 s . ISBN 0-256-06331-1 .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  4. implications for marketing strategy / Del I. Hawkins, Roger J. Best, Kenneth A. Coney . Chicago : Irwin, 1995 . 648 s . ISBN 0-256-13972-5 : [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  5. Dětství pod palbou : jak velký byznys ovlivňuje děti / Joel Bakan ; přeložila Petra Němečková . V Praze : Stanislav Juhaňák - Triton, 2013 . 309 stran . ISBN 978-80-7387-653-1 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  6. Ekonomické chování : příběhy o lidech, firmách a hospodaření vlády. Díl I., Chování spotřebitelů a výrobců / Helena Fialová, Jan Fiala  Praha : A plus, 2013 . 181 stran . ISBN 978-80-87681-00-8 (brožováno) : .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  7. Geografie maloobchodu a spotřeby : věda o nakupování / Jana Spilková . Praha : Karolinum, 2012 . 245 stran . ISBN 978-80-246-1951-4 (brožováno) .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0200
    Univerzitní knihovna UHK0100
  8. Jak drahé je zdarma : proč chytří lidé přijímají špatná rozhodnutí : iracionální faktory v ekonomice i v životě / Dan Ariely ; [z anglického originálu ... přeložil Martin Jaroš] . Praha : Práh, 2009 . 215 s . ISBN 978-80-7252-239-2 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  9. Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 / Nepomuk Gasteiger ; [z německého originálu ... přeložil Milan Váňa] . Praha : Academia, 2015 . 233 stran . ISBN 978-80-200-2365-0 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  10. Marketing podle cílových skupin : [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme] / Jochen Kalka, Florian Allgayer ; [z anglického originálu ... přeložila Barbora Nosková] . Brno : Computer Press, 2007 . vii, 270 s . ISBN 978-80-251-1617-3 (váz.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.