Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 22  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0024408 xcla^"
  1. Analýza citlivosti spotřebitelů na změnu ceny vybraných komodit = The analysis of the reaction of the consumers on the change of price of selected comodities / Jaroslav Kovárník, Pavel Jedlička .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [472 stran]. ISBN 978-80-7435-547-9. S. 32-47 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_2.pdf .
    článek

    článek

  2. Applying consumer neuroscience to merchandising practices / Anida Krajina .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days 2015. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015 [373 stran]. ISBN 978-80-7435-549-3. S. 315-321 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_4.pdf .
    článek

    článek

  3. Consumer behaviours of young Poles on the banking services market - own study results / Jarosław Olejniczak, Dorota Bednarska-Olejniczak .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Economic Days 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [468 s.]. ISBN 978-80-7435-370-3 (brož.). S. 105-116 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_5.pdf .
    článek

    článek

  4. Dopad rozvoje mTourismu na spotřební chování účastníků cestovního ruchu v ČR = Impact of mTourism on consumer behaviour in tourism in the Czech Republic / Martin Vaško, Jana Valentová .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [407 stran]. ISBN 978-80-7435-548-6. S. 307-314 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_3.pdf .
    článek

    článek

  5. Econometric analysis of expenditure on consumer goods and services of Polish household / Małgorzata Grzywińska-Rąpca, Mariola Grzybowska-Brzezińska .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days 2015. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015 [373 stran]. ISBN 978-80-7435-549-3. S. 193-199 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_4.pdf .
    článek

    článek

  6. How do the brand, price, and quality of goods influence purchasing decisions of seniors / Čeněk Celer .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days. Hradec Králové: University of Hradec Králové, 2016 [457 s.]. ISSN 2464-6059. ISBN 978-80-7435-633-9. S. 108-116 (tištěný sborník), s. 114-122 (online zdroj) . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2016_1.pdf .
    článek

    článek

  7. Chování spotřebitele a výzkum trhu : kurz distančního studia FPH VŠE Praha / Jan Koudelka, Marcela Zamazalová .
    In: Sborník příspěvků ze semináře a soutěže e-learning 2002 [220 s. +]. ISBN 80-7041-509-6 E-learning 2002. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003. s. 46-51 .
    článek

    článek

  8. The importance of country of origin in buying behaviour of Slovak consumers in selected product categories / František Olšavský .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days [411 s.]. Hradec Králové: University of Hradec Králové, 2016. ISSN 2464-6059. ISBN 978-80-7435-634-6. S. 301-307 (tištěný sborník), s. 756-762 (online zdroj) . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2016_1.pdf .
    článek

    článek

  9. Maximizing, satisficing, and consumer loaylty / Michal Ďuriník .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradec Economic Days. Hradec Králové: University of Hradec Králové, 2016 [457 s.]. ISSN 2464-6059. ISBN 978-80-7435-633-9. S. 177-183 (tištěný sborník), s. 183-189 (online zdroj) . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2016_1.pdf .
    článek

    článek

  10. Personal cultural orientation and consumer ethnocentrism : exploring the moderating role of gender / W.M.C. Bandara Wanninayake, Miloslava Chovancová .
    In: Hradec Economic Days 2012 [256 s.]. ISBN 978-80-7435-172-3 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2012. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. S. 221-226 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2012_2.pdf .
    článek

    článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.