Výsledky vyhledávání
- Direct marketing : reklama, která se zaplatí / Lester Wunderman ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Rezek] . Praha : Grada, 2004 . 250 s . ISBN 80-247-0731-4 . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - readings in marketing / Wiliam G. Zikmund, Michael d'Amico, Faye W. Gilbert . Minneapolis : West Publishing Company, c1995 . v, 69 s . ISBN 0-314-05664-5 [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Internetový marketing / Viktor Janouch . V Brně : Computer Press, 2014 . 376 stran . ISBN 978-80-251-4311-7 (brožováno) . [3, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 1 0 - Marketing : to nejlepší z praxe / Alison Alsbury, Ros Jay ; [z anglického originálu ... přeložila Jana Svobodová] . Praha : Computer Press, 2002 . xiii, 280 s . ISBN 80-7226-617-9 (brož.) . [5, z toho volných 5]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 - Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu / Miroslav Karlíček, Petr Král . Praha : Grada, 2011 . 213 s . ISBN 978-80-247-3541-2 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20112163364_1.pdf . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Příručka finančního a pojišťovacího poradce : jak získávat klienty / Peter Arndt, Gerold Braun ; [z německého originálu ... přeložil Daniel Helekal] . Praha : Grada, 2007 . 136 s . ISBN 978-80-247-2220-7 (brož.) . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0