Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0028624 amg^"
  1. Direct marketing : reklama, která se zaplatí / Lester Wunderman ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Rezek] . Praha : Grada, 2004 . 250 s . ISBN 80-247-0731-4 .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  2. readings in marketing / Wiliam G. Zikmund, Michael d'Amico, Faye W. Gilbert . Minneapolis : West Publishing Company, c1995 . v, 69 s . ISBN 0-314-05664-5 [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Internetový marketing / Viktor Janouch . V Brně : Computer Press, 2014 . 376 stran . ISBN 978-80-251-4311-7 (brožováno) .   [3, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0210
  4. Marketing : to nejlepší z praxe / Alison Alsbury, Ros Jay ; [z anglického originálu ... přeložila Jana Svobodová] . Praha : Computer Press, 2002 . xiii, 280 s . ISBN 80-7226-617-9 (brož.) .   [5, z toho volných 5]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500
  5. Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu / Miroslav Karlíček, Petr Král . Praha : Grada, 2011 . 213 s . ISBN 978-80-247-3541-2 (brož.) . http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20112163364_1.pdf .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Marketingová komunikace

    kniha

  6. Příručka finančního a pojišťovacího poradce : jak získávat klienty / Peter Arndt, Gerold Braun ; [z německého originálu ... přeložil Daniel Helekal] . Praha : Grada, 2007 . 136 s . ISBN 978-80-247-2220-7 (brož.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.