Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 28  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0061906 xcla^"
  1. Budowa przewagi konkurencyjnej w oparciu zasady społecznej odpowiedzialności biznesu = Construction of competitive advantage based on principles of social responsibility / Anna Wierzbicka .
    In: Hradecké ekonomické dny 2013 [369 s.]. ISBN 978-80-7435-250-8 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 336-341 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_2.pdf .
    článek

    článek

  2. Corporate social responsibility as a contemporary concept of business management / Anna Wolak-Tuzimek .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Economic Days 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [468 s.]. ISBN 978-80-7435-370-3 (brož.). S. 446-453 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_5.pdf .
    článek

    článek

  3. Corporate social responsibility exemplified by Polish companies / Maria Urbaniec .
    In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 460-466 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf .
    článek

    článek

  4. Globalizace a sociální ekonomika. Umíme rozpouštět led? = Globalization and social economy. We can dissolve ice? / Libor Stráník, Kamila Tomková, Ilona Šíchová .
    In: Globalizace a její vliv na vývoj sociální práce. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [1 CD-ROM (334 stran)]. ISBN 978-80-7435-552-3. S. 260-269 .
    článek

    článek

  5. Green strategies as companies' competitiveness-enhancing factor / Valentinas Navickas, Rima Kontautiene, Egle Simbelyte .
    In: Hradec Economic Days 2012 [256 s.]. ISBN 978-80-7435-172-3 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2012. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. S. 132-137 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2012_2.pdf .
    článek

    článek

  6. Inovatívny prístup k tvorbe a rozvoju hodnoty značky prostredníctvom spoločenskej zodpovednosti = An innovative approach to building and development of brand equity by implementing corporate social responsibility / Milan Džupina, Ladislav Mura .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [445 stran]. ISBN 978-80-7435-546-2. S. 182-187 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_1.pdf .
    článek

    článek

  7. The integration of socially responsible reporting with financial reporting / Anna Maryniak .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Economic Days 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [468 s.]. ISBN 978-80-7435-370-3 (brož.). S. 17-25 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_5.pdf .
    článek

    článek

  8. Key factors of corporate social responsibility development / Magdalena Rojek-Nowosielska .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Economic Days 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [468 s.]. ISBN 978-80-7435-370-3 (brož.). S. 248-255 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_5.pdf .
    článek

    článek

  9. Klady a zápory firemního dobrovolnictví v domově pro seniory [elektronický zdroj] / Miroslava Horáková . 5 s .
    In: Sociální ekonomika jako cesta k budoucnosti neziskového sektoru [1 CD-ROM]. ISBN 978-80-7435-102-0 Sociální ekonomika jako cesta k budoucnosti neziskového sektoru. Hradec Králové : Gaudeamus, 2011 .
    článek

    článek

  10. Konkurenceschopnost a inovace = Innovations and competitiveness / Marcela Sokolová .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [476 s.]. ISBN 978-80-7435-368-0 (brož.). S. 89-96 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_3.pdf .
    článek

    článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.