Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0067097 xcla^"
  1. Autismus a komunikace = Autism and communication / Sarmīte Tūbele .
    In: Komunikace a handicap. Komunikace a handicap II. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [1 CD (229 s.)]. ISBN 978-80-7435-386-4 (brož.). S. 7-17 .
    článek

    článek

  2. Edukace žáků s poruchou autistického spektra / Petr Adamus .
    In: Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech. Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014 [198 s.]. ISBN 978-80-7464-659-1 (brož.). S. 28-37 .
    článek

    článek

  3. Narušení neverbální komunikace u osob s poruchami autistického spektra s akcentem na deficity zasahující zrakový kontakt v reflexi logopedů ČR = Impaired of nonverbal communication persons with disorders autistic spectrum, with accent on deficits intercurrent visual contact in reflection speech therapist ČR / Kateřina Vitásková, Alena Říhová .
    In: Komunikace a handicap. Komunikace a handicap II. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [1 CD (229 s.)]. ISBN 978-80-7435-386-4 (brož.). S. 100-112 .
    článek

    článek

  4. Primární diagnostika Aspergerova syndromu v mladším školním věku = Primary diagnosis of Asperger syndrome in younger school age / Petr Adamus .
    In: Pedagogická diagnostika a evaluace 2016. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta, 2016 [128 s.]. ISBN 978-80-7464-862-5. S. 60-67 .
    článek

    článek

  5. Strategie vedoucí k zefektivnění komunikace v rodině s dítětem s poruchou autistického spektra = Strategy leading to more effective communication in the family with a child with autism spectrum disorder / Kateřina Vitásková, Alena Říhová .
    In: Profesionalita, perspektivy a rozvoj sociální práce [724 s.]. ISBN 978-80-7435-359-8 (brož.) Profesionalita, perspektivy a rozvoj sociální práce (konference. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 588-597 .
    článek

    článek

  6. Využití metodiky strukturovaného učení v modifikaci pomůcek pro volnočasové aktivity a výuce na hudební nástroj u jedinců s autismem a vadou zraku / Dagmar Vilášková .
    In: Sborník příspěvků z vědecké konference s mezinárodní účastí Inkluzivní vzdělávání v globálních a v užších kontextech. Ostrava : Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, 2014 [198 s.]. ISBN 978-80-7464-659-1 (brož.). S. 99-104 .
    článek

    článek



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.