Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0067206 xcla^"
  1. Cele operacyjne i czasowniki wyrażające działania uczniów. Analiza porównawcza programów nauczania chemii w gimnazjum / Aleksander Sztejnberg .
    In: Aktuální otázky výuky chemie [373 s.]. ISBN 80-7041-437-5 Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 167-171 : 4 tab. .
    článek

    článek

  2. E-learningový kurz projektu 3V = E-learning course of project 3V / Josef Brůna .
    In: Alternativní metody výuky 2010 [65 s.]. ISBN 978-80-7435-043-6 (brož.) Alternativní metody výuky. Hradec Králové : Gaudeamus, 2010. s. 9 .
    článek

    článek

  3. Rozsah učiva analytické chemie v učebnicích chemie pro ZŠ a SŠ / Luděk Jančář .
    In: Aktuální otázky výuky chemie [373 s.]. ISBN 80-7041-437-5 Mezinárodní seminář o výuce chemie. Hradec Králové : Gaudeamus, 2002. s. 276-280 : 4 tab. .
    článek

    článek

  4. Sbírka řešených úloh (nejenom) z fyziky / Zdeňka Koupilová, Dana Mandíková, Marie Snětinová .
    In: Veletrh nápadů učitelů fyziky 18. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013 [335 stran]. ISBN 978-80-7435-372-7. S. 145-149 . http://vnuf.cz/sbornik/rocniky/Veletrh_18_(Hradec_Kralove_2013).pdf .
    článek

    článek



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.