Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 23  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0067710 amg^"
  1. Business process modeling, simulation, and design / Manuel Laguna, Johan Marklund  Boca Raton : CRC Press, [2013]  ©2013 . xiii, 509 stran . ISBN 978-1-4398-8525-3 (vázáno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  2. Business process modelling / Bernd Scholz-Reiter, Eberhard Stickel (eds.) . Berlin : Springer, 1996 . xi, 332 s . ISBN 3-540-61707-8 (váž.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Discrete event dynamic system : the ultimate step-by-step guide : practical tools for self-assessment  [Brendale] : Art of Service, [2018] . 290 stran . ISBN 9780655346197 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  4. Dynamic business process management in the knowledge economy : creating value from intellectual capital / Marek Szelągowski . Cham : Springer, [2019] . xxx, 213 stran . ISBN 978-3-030-17140-7 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  5. Dynamika sociálno-ekonomických procesov : simulovanie dynamiky v sociálno-ekonomických systémoch / Ignác Prno . Bratislava : Veda, 2012 . 306 s . ISBN 978-80-224-1250-6 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  6. ITIL® continual service improvement  London : TSO, 2011 . xi, 246 stran . ISBN 978-0-11-331308-2 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    ITIL® continual service improvement

    kniha

  7. ITIL® foundation handbook / authors Claire Agutter, Alison Cartlidge, Ashley Hanna, Stuart Rance, Colin Rudd, John A. Sowerby, John Windebank ; editors Alison Cartlidge, Mark Lillycrop  London : TSO, 2012 . xi, 297 stran . ISBN 978-0-11-331349-5 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  8. ITIL® service design  London : TSO, 2011 . xi, 442 stran . ISBN 978-0-11-331305-1 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    ITIL® service design

    kniha

  9. ITIL® service operation  London : TSO, 2011 . xi, 370 stran . ISBN 978-0-11-331307-5 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    ITIL® service operation

    kniha

  10. ITIL® service strategy  London : TSO, 2011 . xii, 483 stran . ISBN 978-0-11-331304-4 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    ITIL® service strategy

    kniha


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.