Výsledky vyhledávání
- Business process modeling, simulation, and design / Manuel Laguna, Johan Marklund Boca Raton : CRC Press, [2013] ©2013 . xiii, 509 stran . ISBN 978-1-4398-8525-3 (vázáno) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Business process modelling / Bernd Scholz-Reiter, Eberhard Stickel (eds.) . Berlin : Springer, 1996 . xi, 332 s . ISBN 3-540-61707-8 (váž.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Discrete event dynamic system : the ultimate step-by-step guide : practical tools for self-assessment [Brendale] : Art of Service, [2018] . 290 stran . ISBN 9780655346197 (brožováno) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Dynamic business process management in the knowledge economy : creating value from intellectual capital / Marek Szelągowski . Cham : Springer, [2019] . xxx, 213 stran . ISBN 978-3-030-17140-7 (brožováno) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Dynamika sociálno-ekonomických procesov : simulovanie dynamiky v sociálno-ekonomických systémoch / Ignác Prno . Bratislava : Veda, 2012 . 306 s . ISBN 978-80-224-1250-6 (brož.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - ITIL® continual service improvement London : TSO, 2011 . xi, 246 stran . ISBN 978-0-11-331308-2 (brožováno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - ITIL® foundation handbook / authors Claire Agutter, Alison Cartlidge, Ashley Hanna, Stuart Rance, Colin Rudd, John A. Sowerby, John Windebank ; editors Alison Cartlidge, Mark Lillycrop London : TSO, 2012 . xi, 297 stran . ISBN 978-0-11-331349-5 (brožováno) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - ITIL® service design London : TSO, 2011 . xi, 442 stran . ISBN 978-0-11-331305-1 (brožováno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - ITIL® service operation London : TSO, 2011 . xi, 370 stran . ISBN 978-0-11-331307-5 (brožováno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - ITIL® service strategy London : TSO, 2011 . xii, 483 stran . ISBN 978-0-11-331304-4 (brožováno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0