Výsledky vyhledávání
- Global marketing / Warren J. Keegan, Mark C. Green Harlow : Pearson, [2017] ©2017 . 624 stran . ISBN 978-1-292-15076-5 (brožováno) . [5, z toho volných 5]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 5 0 0 - Marketing for hospitality and tourism / Kotler, Bowen, Makens . Harlow : Pearson, c2014 . 629 s . ISBN 978-1-292-02003-7 (brož.) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller Boston : Pearson, [2016] ©2016 . 714, A14, E58, G10, I36 stran . ISBN 978-1-292-09262-1 (brožováno) . [2, z toho volných 0, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Marketing management : knowledge and skills, text, analysis, cases, plans . Homewood : IRWIN, 1989 . 928 s . ISBN 0-256-06668-X . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Marketing places : attracting investment, industry, and tourism to cities, states, and nations / Philip Kotler, Donald H. Haider, Irving Rein . New York : Free Press ; Toronto : Maxwell Macmillan Canada ; New York : Maxwell Macmillan International, 1993 . vii, 388 s . ISBN 0-7432-3636-X (brož.) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0 - Marketing planning & strategy / Subhash C. Jain . Cincinnati : South-Western College Publishing, c1997 . xviii, 844 s . ISBN 0-538-85283-6 (váz.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Medonosný marketing : přitáhněte zákazníky - návody, rady a tipy pro vytvoření skutečně efektivního marketingového systému pro vaši firmu / Vladimír Kuchař . Brno : BizBooks, 2012 . 176 s . ISBN 978-80-265-0024-7 (brož.) . [14, z toho volných 13, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 13 0 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong . Boston : Pearson/Prentice Hall, c2012 . 1 sv (různé stránkování) . ISBN 978-0-13-216712-3 (váz.). ISBN 978-0-13-216719-2 (student value ed.) . [2, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 1 0