Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 8  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0071435 amg^"
  1. Global marketing / Warren J. Keegan, Mark C. Green  Harlow : Pearson, [2017]  ©2017 . 624 stran . ISBN 978-1-292-15076-5 (brožováno) .   [5, z toho volných 5]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0500
  2. Marketing for hospitality and tourism / Kotler, Bowen, Makens . Harlow : Pearson, c2014 . 629 s . ISBN 978-1-292-02003-7 (brož.) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Marketing for hospitality and tourism

    kniha

  3. Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller  Boston : Pearson, [2016]  ©2016 . 714, A14, E58, G10, I36 stran . ISBN 978-1-292-09262-1 (brožováno) .   [2, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Prezenčně1000
  4. Marketing management : knowledge and skills, text, analysis, cases, plans . Homewood : IRWIN, 1989 . 928 s . ISBN 0-256-06668-X .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
  5. Marketing places : attracting investment, industry, and tourism to cities, states, and nations / Philip Kotler, Donald H. Haider, Irving Rein . New York : Free Press ; Toronto : Maxwell Macmillan Canada ; New York : Maxwell Macmillan International, 1993 . vii, 388 s . ISBN 0-7432-3636-X (brož.) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Marketing places

    kniha

  6. Marketing planning & strategy / Subhash C. Jain . Cincinnati : South-Western College Publishing, c1997 . xviii, 844 s . ISBN 0-538-85283-6 (váz.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  7. Medonosný marketing : přitáhněte zákazníky - návody, rady a tipy pro vytvoření skutečně efektivního marketingového systému pro vaši firmu / Vladimír Kuchař . Brno : BizBooks, 2012 . 176 s . ISBN 978-80-265-0024-7 (brož.) .   [14, z toho volných 13, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK01300
    Prezenčně1000
  8. Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong . Boston : Pearson/Prentice Hall, c2012 . 1 sv (různé stránkování) . ISBN 978-0-13-216712-3 (váz.). ISBN 978-0-13-216719-2 (student value ed.) .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.