Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0072160 amg^"
  1. Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : sekundární analýza PIRLS 2016 / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Markéta Žídková  Praha : Česká školní inspekce, 2019 . 94 stran . ISBN 978-80-88087-21-2 (brožováno) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  2. Sekundární analýza PISA 2015 : vliv složení třídy, metod uplatňovaných učitelem a využívání technologií na výsledky českých žáků / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová a Markéta Žídková  Praha : Česká školní inspekce, 2018 . 88 stran . ISBN 978-80-88087-17-5 (brožováno) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  3. Sekundární analýza TIMSS 2015 : moderní metody výuky a ICT pohledem mezinárodních i národních datových zdrojů / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová a Markéta Žídková  Praha : Česká školní inspekce, 2018 . 88 stran . ISBN 978-80-88087-18-2 (v knize neuvedeno ; brožováno) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  4. Vybrané faktory ovlivňující vzdělávací výsledky žáků : sekundární analýza TIMSS 2019 / Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Monika Brusenbauch Meislová, Michal Soukup, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Roman Folwarczný, Josef Basl, Tomáš Zatloukal, Barbora Macková, Jakub Janega, Ondřej Andrys, Dana Pražáková, Oldřich Hájek, Stanislav Daniel  Praha : Česká školní inspekce, [2022]  ©2022 . 83 stran . ISBN 978-80-88087-89-2 (brožováno) .   [3, z toho volných 2, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
    Prezenčně1000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.