Výsledky vyhledávání
- City's promotional activity (based on Rzeszów, Poland) / Wiesław Szopiński .
In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 407-412 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf . - The importance of territorial marketing in achieving community targets / Włodzimierz Deluga, Anna Wallis .
In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 31-41 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf . - Územní aplikace marketingu vztahů = Territorial application of relationship marketing / Jan Sucháček a Petr Seďa .
In: Hradecké ekonomické dny 2012 [322 s.]. ISBN 978-80-7435-171-6 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2012. Hradec Králové : Gaudeamus, 2012. s. 257-262 : 2 tab. . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2012_1.pdf .