Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 11  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0073175 xcla^"
  1. Aktivita významných českých firem na sociální síti Facebook = Use of Facebook in top Czech companies / Jana Nunvářová .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [472 stran]. ISBN 978-80-7435-547-9. S. 326-332 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_2.pdf .
    článek

    článek

  2. Development of social networks from the local and global perspective / Libuše Svobodová, Miloslava Černá .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Economic Days 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [468 s.]. ISBN 978-80-7435-370-3 (brož.). S. 370-378 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_5.pdf .
    článek

    článek

  3. Environment-driven marketing communication / Zdeněk Smutný .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Economic Days 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [468 s.]. ISBN 978-80-7435-370-3 (brož.). S. 316-322 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_5.pdf .
    článek

    článek

  4. Facebook's implementation in to study process / Vilmante Kumpikaite-Valiuniene, Kestutis Duoba .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Ekonomic Days 2014 [461 s.]. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014. ISBN 978-80-7435-369-7 (brož.). S. 386-392 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_4.pdf .
    článek

    článek

  5. Insight into social networks with focus on corporation setting / Miloslava Černá, Libuše Svobodová .
    In: Hradec Ekonomic Days 2013 [549 s.]. ISBN 978-80-7435-251-5 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 24-30 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_3.pdf .
    článek

    článek

  6. Marketingové využitie vzťahov na Facebooku = Use of marketing in Facebook relationships / Monika Rolková .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 209-216 .
    článek

    článek

  7. Nové metódy pri získavaní zamestnancov = New methods of recruitment / Adriana Grenčíková, Jana Španková .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [470 s.]. ISBN 978-80-7435-366-6 (brož.). S. 236-244 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_1.pdf .
    článek

    článek

  8. On-line nástroje v americké senátní kampani v roce 2010 = On-line tools in the US Senate campaign 2010 / Pavel Kovařík .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 182-190 .
    článek

    článek

  9. Sociální aplikace Facebook, EdgeRank a rozpočet = Social software application Facebook, Edgerank and costing / Libuše Svobodová, Miloslava Černá .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [407 stran]. ISBN 978-80-7435-548-6. S. 189-195 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_3.pdf .
    článek

    článek

  10. Sociální sítě - nástroj pro podporu konkurenceschopnosti firem = Social network - tool to increase the copmetitiveness [sic] of companies / Jana Školudová .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [476 s.]. ISBN 978-80-7435-368-0 (brož.). S. 270-276 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_3.pdf .
    článek

    článek


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.