Výsledky vyhledávání
- Aktivita významných českých firem na sociální síti Facebook = Use of Facebook in top Czech companies / Jana Nunvářová .
In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [472 stran]. ISBN 978-80-7435-547-9. S. 326-332 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_2.pdf . - Facebook's implementation in to study process / Vilmante Kumpikaite-Valiuniene, Kestutis Duoba .
In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Ekonomic Days 2014 [461 s.]. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014. ISBN 978-80-7435-369-7 (brož.). S. 386-392 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_4.pdf . - Marketingové využitie vzťahov na Facebooku = Use of marketing in Facebook relationships / Monika Rolková .
In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 209-216 . - Nové metódy pri získavaní zamestnancov = New methods of recruitment / Adriana Grenčíková, Jana Španková .
In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [470 s.]. ISBN 978-80-7435-366-6 (brož.). S. 236-244 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_1.pdf . - Sociální aplikace Facebook, EdgeRank a rozpočet = Social software application Facebook, Edgerank and costing / Libuše Svobodová, Miloslava Černá .
In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [407 stran]. ISBN 978-80-7435-548-6. S. 189-195 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_3.pdf .