Výsledky vyhledávání

  1. Mapa strategie a metoda BSC jako strategický nástroj marketingového managementu destinace (Česká republika) = The strategy map and BSC model as a strategic tool in marketing management of a tourist destination (the case of the Czech Republic) / Monika Palatková .
    In: Hradecké ekonomické dny 2013 [369 s.]. ISBN 978-80-7435-250-8 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 37-44 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_2.pdf .
    článek

    článek

  2. Možnosti hodnocení výkonnosti marketingového managementu destinace = The opportunities to assess the performance of destination marketing management / Monika Palatková .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [469 s.]. ISBN 978-80-7435-367-3 (brož.). S. 362-371 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_2.pdf .
    článek

    článek