Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 10  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0075779 amg^"
  1. Basiswissen Lehrerbildung: DaZ unterrichten / Hartmut Günther, Gabriele Kniffka, Gabriele Knoop, Thomas Riecke-Baulecke (Hrsg.) ; mit Beiträgen von: Maike Abshagen, Michael Becker-Mrotzek, Stefan Brömel, Silvia Dahmen, Hartmut Günther, Simone, Jambor-Fahlen, Jörg Kilian, Gabriele Kniffka, Markus Linnemann, Birgit Neuer, Andrea Óhidy, Inger Petersen, Thomas Riecke-Baulecke, Jörg Roche, Heinz-Elmar Tenorth, Elisabetta Terrasi-Haufe  Seelze : Klett/Kallmeyer, 2017 . 208 stran . ISBN 978-3-7727-1096-4 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  2. Basiswissen Lehrerbildung: Inklusion in Schule und Unterricht : Grundlagen in der Sonderpädagogik / Birgit Lütje-Klose, Thomas Riecke-Baulecke, Rolf Werning (Hrsg.)  Seelze : Klett/Kallmeyer, 2018 . 367 stran . ISBN 978-3-7727-1156-5 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Effective teacher evaluation : a guide for principals / Kenneth D. Peterson, Catherine A. Peterson . Thousand Oaks : Corwin Press, [2006]  ©2006 . xii, 114 stran . ISBN 1-4129-1483-3 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  4. Les évaluations standardisées des élèves en Europe : objectifs, organisation et utilisation des résultats / [Commission européenne] . Brussels : Eurydice, 2009 . 108 stran . ISBN 978-92-9201-037-9 (brožováno) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  5. Handbook on quality and standardisation in e-learning / Ulf-Daniel Ehlers, Jan Martin Pawlowski [editors] . Berlin : Springer, 2006 . xx, 573 s . ISBN 3-540-32787-8 (váz.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  6. Improving teacher evaluation systems : making the most of multiple measures / edited by Jason A. Grissom, Peter Youngs  New York ; London : Teachers College Press, [2016] . vi, 202 stran . ISBN 978-0-8077-5739-0 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Improving teacher evaluation systems

    kniha

  7. Lehr-Lernprozesse in der Schule: Studium / Uwe Maier  Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt, 2017 . 221 stran . ISBN 978-3-8252-4720-1 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  8. National testing of pupils in Europe : objectives, organisation and use of results / [European Commission] . Brussels : Eurydice, 2009 . 108 stran . ISBN 978-92-9201-036-2 (brožováno) .   [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Prezenčně1000
  9. Teaching educational leadership in Muslim countries : theoretical, historical and cultural foundations / Eugenie A. Samier, Eman S. ElKaleh, editors  Singapore : Springer, [2019]  ©2019 . xvii, 186 stran . ISBN 978-981-13-6817-2 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha

  10. The new handbook of teacher evaluation : assessing elementary and secondary school teachers / edited by Jason Millman, Linda Darling-Hammond . Newbury Park : Corwin Press, [1990]  ©1990 . 443 stran . ISBN 0-8039-4523-X (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    kniha

    kniha



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.