Výsledky vyhledávání
- Čtěme nejen v hodinách českého jazyka : úlohy PIRLS 2011 / Zuzana Janotová, Kateřina Šafránková a kol. . Praha : Česká školní inspekce, 2013 . 119 s . ISBN 978-80-905370-6-4 (brož.) . [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Prezenčně 1 0 0 0 - Mezinárodní šetření PIRLS 2016 : národní zpráva / Zuzana Janotová, Denisa Tauberová, Eva Potužníková Praha : Česká školní inspekce, [2017] ©2017 . 44 stran . ISBN 978-80-88087-14-4 (brožováno) . [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Prezenčně 1 0 0 0 - Národní zpráva PIRLS 2011 / Iveta Kramplová a kol. . Praha : Česká školní inspekce, 2012 . 32 s . ISBN 978-80-905370-3-3 (brož.) . [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Prezenčně 1 0 0 0 - PIRLS 2011 & TIMSS 2011 - hlavní zjištění . [Praha] : Česká školní inspekce, [2012] . 11 s . ISBN 978-80-905370-5-7 (v knize neuvedeno : brož.) . [2, z toho volných 1, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Publikace s uvolněnými úlohami z mezinárodního šetření PIRLS 2016 : úlohy ze čtenářské gramotnosti pro 4. ročník / Zuzana Janotová, Denisa Tauberová, Hana Košťálová, Hana Podešvová, Eva Potužníková, Petra Nová Praha : Česká školní inspekce, 2018 . 199 stran . ISBN 978-80-88087-19-9 (brožováno) . [3, z toho volných 2, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Role rodičů, učitelů a moderních technologií v rozvoji čtenářské gramotnosti žáků 4. tříd ZŠ v České republice : sekundární analýza PIRLS 2016 / autoři: Monika Brusenbauch Meislová, Stanislav Daniel, Roman Folwarczný, Oldřich Hájek, Tomáš Lebeda, Jakub Lysek, Daniel Marek, Alena Navrátilová, Michal Soukop, Kateřina Zymová, Markéta Zapletalová, Markéta Žídková Praha : Česká školní inspekce, 2019 . 94 stran . ISBN 978-80-88087-21-2 (brožováno) . [1, z toho volných 0, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Prezenčně 1 0 0 0