Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0078669 xcla^"
  1. Český digitální reklamní prostor se zvětšuje = The Czech digital advertising space gets bigger / Čeněk Celer .
    In: Hradecké ekonomické dny 2013 [388 s.]. ISBN 978-80-7435-249-2 (brož.) Hradecké ekonomické dny 2013. Hradec Králové : Gaudeamus, 2013. S. 77-82 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2013_1.pdf .
    článek

    článek

  2. Marketingová komunikace vybraných středních pivovarů v ČR = Promotion selected breweries in the Czech Republic / Vratislav Kozák .
    In: Bačuvčík, Radim. Tradiční a nové v marketingové komunikaci. Zlín : VeRBuM, 2011 [218 s.]. ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.). S. 91-98 .
    článek

    článek



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.