Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 7  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0078673 amg^"
  1. ITIL® continual service improvement  London : TSO, 2011 . xi, 246 stran . ISBN 978-0-11-331308-2 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    ITIL® continual service improvement

    kniha

  2. ITIL® service design  London : TSO, 2011 . xi, 442 stran . ISBN 978-0-11-331305-1 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    ITIL® service design

    kniha

  3. ITIL® service operation  London : TSO, 2011 . xi, 370 stran . ISBN 978-0-11-331307-5 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    ITIL® service operation

    kniha

  4. ITIL® service strategy  London : TSO, 2011 . xii, 483 stran . ISBN 978-0-11-331304-4 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    ITIL® service strategy

    kniha

  5. ITIL® service transition  London : TSO, 2011 . xii, 347 stran . ISBN 978-0-11-331306-8 (brožováno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    ITIL® service transition

    kniha

  6. Lerndialog statt Noten : neue Formen der Leistungsbeurteilung / Felix Winter  Weinheim : Beltz, 2018 . 278 stran . ISBN 978-3-407-25798-7 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  7. Výkonnost a její měření ve veřejném sektoru / Jana Vodáková aj.  Praha : Wolters Kluwer, 2016 . 197 stran . ISBN 978-80-7552-013-5 (brožováno) .   [2, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0110


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.