Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0082512 amg^"
  1. Lerndialog statt Noten : neue Formen der Leistungsbeurteilung / Felix Winter  Weinheim : Beltz, 2018 . 278 stran . ISBN 978-3-407-25798-7 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  2. Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce / Martin Chvál, Hana Kasíková, Josef Valenta . Praha : Karolinum, 2012 . 112 s . ISBN 978-80-246-2057-2 (brož.) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce

    kniha

  3. Psychologie učení : teoretické a výzkumné poznatky pro edukační praxi / Jan Průcha  Praha : Grada, 2020 . 268 stran . ISBN 978-80-271-2853-2 (brožováno) : .   [3, z toho volných 0, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0020
    Prezenčně1000
  4. Žáci potřebují přemýšlet : co pro to mohou udělat jejich učitelé / Lenka Krejčová . Praha : Portál, 2013 . 174 stran . ISBN 978-80-262-0496-1 (brožováno) .   [4, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0100
    Univerzitní knihovna UHK0120


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.