Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 5  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0082844 amg^"
  1. Epistemic cognition and development : the psychology of justification and truth / David Moshman  New York : Psychology Press, 2015 . xv, 169 stran . ISBN 978-1-84872-514-0 (brožováno). ISBN 978-1-84872-513-3 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0010
    kniha

    kniha

  2. Handbook of epistemic cognition / edited by Jeffrey A. Greene, William A. Sandoval, and Ivar Bråten  New York : Routledge, Taylor & Francis Group, 2016 . xi, 518 stran . ISBN 978-1-138-01342-1 (brožováno). ISBN 978-1-138-01340-7 (vázáno) . http://www.gbv.de/dms/bowker/toc/9781138013421.pdf .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  3. Kognitívne a metakognitívne prístupy k dyslexii : edukácia a poradenstvo = Kognitivní a metakognitivní přístupy k dyslexii : edukace a poradenství / Erik Žovinec, Lenka Krejčová, Zuzana Pospíšilová  [Bratislava] : Iris, 2013 . 163 stran, 12 nečísovaných stran obrazových příloh . ISBN 978-80-8153-018-0 (brožováno) .   [3, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0120
  4. Surfing uncertainty : prediction, action, and the embodied mind / Andy Clark  Oxford : New York : Oxford University Press, 2016 . xviii, 401 stran . ISBN 978-0-19-021701-3 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0010
    Surfing uncertainty

    kniha

  5. Visual thinking strategies : using art to deepen learning across school disciplines / Philip Yenawine  Cambridge, Massachusetts : Harvard Education Press, [2013]  ©2013 . x, 198 stran . ISBN 978-1-61250-609-8 (brožováno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Katedra výtvarné revize0100


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.