Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0082845 amg^"
  1. Kognitívne a metakognitívne prístupy k dyslexii : edukácia a poradenstvo = Kognitivní a metakognitivní přístupy k dyslexii : edukace a poradenství / Erik Žovinec, Lenka Krejčová, Zuzana Pospíšilová  [Bratislava] : Iris, 2013 . 163 stran, 12 nečísovaných stran obrazových příloh . ISBN 978-80-8153-018-0 (brožováno) .   [3, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0120
  2. Systematic classroom assessment : an approach for learning and self-regulation / Sarah M. Bonner and Peggy P. Chen . New York ; London : Routledge, 2019 . vi, 226 stran . ISBN 978-1-138-56577-7 (brožováno). ISBN 978-1-138-56576-0 (vázáno) .   [1, z toho volných 0]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0010
    Systematic classroom assessment

    kniha



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.