Výsledky vyhledávání
- Kognitívne a metakognitívne prístupy k dyslexii : edukácia a poradenstvo = Kognitivní a metakognitivní přístupy k dyslexii : edukace a poradenství / Erik Žovinec, Lenka Krejčová, Zuzana Pospíšilová [Bratislava] : Iris, 2013 . 163 stran, 12 nečísovaných stran obrazových příloh . ISBN 978-80-8153-018-0 (brožováno) . [3, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 2 0 - Systematic classroom assessment : an approach for learning and self-regulation / Sarah M. Bonner and Peggy P. Chen . New York ; London : Routledge, 2019 . vi, 226 stran . ISBN 978-1-138-56577-7 (brožováno). ISBN 978-1-138-56576-0 (vázáno) . [1, z toho volných 0]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 0 1 0