Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 2  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0083574 xcla^"
  1. Inovatívny prístup k tvorbe a rozvoju hodnoty značky prostredníctvom spoločenskej zodpovednosti = An innovative approach to building and development of brand equity by implementing corporate social responsibility / Milan Džupina, Ladislav Mura .
    In: Hradecké ekonomické dny. Hradecké ekonomické dny 2015. Hradec Králové : Gaudeamus, 2015 [445 stran]. ISBN 978-80-7435-546-2. S. 182-187 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2015_1.pdf .
    článek

    článek

  2. Využitie BCG matice v procese sledovania hodnoty značky = BCG matrix usage in the process of brand value monitoring / Jana Majerová, Anna Križanová, Katarána Zvaríková .
    In: Hradecké ekonomické dny 2014. Hradec Králové : Gaudeamus, 2014 [469 s.]. ISBN 978-80-7435-367-3 (brož.). S. 179-185 . http://fim2.uhk.cz/hed/data/proceedings_2014_2.pdf .
    článek

    článek



  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.