Výsledky vyhledávání
- Kdo dostává co a proč : nové ekonomické směry v konceptu vhodného párování matchmaking a návrzích podoby trhů market design / Alvin E. Roth ; z anglického originálu přeložila Jana Srbová Praha : Práh, 2016 . 227 stran . ISBN 978-80-7252-646-8 (vázáno) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Konsum und Multikulturalität im Stadtteil : eine sozialgeographische Analyse migrantengeführter Lebensmittelgeschäfte / Jonathan Everts . Bielefeld : Transcript, c2008 . 236 s . ISBN 978-3-89942-866-7 (brož.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Market in the modern economy : management - processes / editors Niki Drelukiewicz, Anna Memepel-Śnieżyk, Aneta Sokół, Andrzej Sołoma Bratislava : KARTPRINT, 2014 . 147 stran . ISBN 978-80-89553-27-3 (brožováno) . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0