Výsledky vyhledávání
- Bez loga / Naomi Kleinová ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Kaas] . Praha : Argo, 2005 . 510 s . ISBN 80-7363-010-9 (Dokořán : váz.) . [4, z toho volných 2, prezenčně 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 1 0 Prezenčně 1 0 0 0 - Brand building : budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh / David A. Aaker ; [překlad Vilém Jungmann] . Brno : Computer Press, 2003 . xiv, 312 stran . ISBN 80-7226-885-6 (vázáno) : . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Brand identity now! : [winning brands from around the world = erfolgreiche Marken aus der ganzen Welt = marques a succes dans le monde] / ed. Julius Wiedemann . Köln : Taschen, c2009 . 383 s . ISBN 978-3-8365-1584-9 (brož.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Katedra výtvarné revize 0 1 0 0 - Brand management : budování značky od vize k cíli : [řízení značky] / David Taylor ; [z anglického originálu ... přeložil Vladimír Paulíny] . Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s . ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.) . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Co je branding? / Matthew Healey ; [z anglického originálu ... přeložila Jana Novotná] . V Praze : Slovart, 2008 . 256 s . ISBN 978-80-7391-167-6 (váz.) . [2, z toho volných 2]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 2 0 0 - Logo design : global brands / ed. Julius Wiedemann Köln : Taschen, [2019] ©2019 . 601 stran . ISBN 978-3-8365-7675-8 (vázáno) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Filozofická fakulta 0 1 0 0 - McDonald's - tak trochu jiná kultura? : případová studie o značce McDonald's a její reklamě / Markéta Pravdová . Praha : Karolinum, 2006 . 246 s . ISBN 80-246-1178-3 (brož.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - O značkách / Wally Olins ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Loupová] . Praha : Argo, 2009 . 253 s . ISBN 978-80-7363-261-8 (Dokořán : váz.) . [1, z toho volných 1]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 1 0 0 - Strategické řízení značky : případové studie / Marie Přiborová, George Tesar a kolektiv . Praha : Professional Publishing, 2003 . 250 s . ISBN 80-86419-38-X : . [3, z toho volných 3]
Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované Univerzitní knihovna UHK 0 3 0 0