Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 9  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^hk_us_auth 0084501 amg^"
  1. Bez loga / Naomi Kleinová ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Kaas] . Praha : Argo, 2005 . 510 s . ISBN 80-7363-010-9 (Dokořán : váz.) .   [4, z toho volných 2, prezenčně 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0210
    Prezenčně1000
  2. Brand building : budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh / David A. Aaker ; [překlad Vilém Jungmann] . Brno : Computer Press, 2003 . xiv, 312 stran . ISBN 80-7226-885-6 (vázáno) : .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  3. Brand identity now! : [winning brands from around the world = erfolgreiche Marken aus der ganzen Welt = marques a succes dans le monde] / ed. Julius Wiedemann . Köln : Taschen, c2009 . 383 s . ISBN 978-3-8365-1584-9 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Katedra výtvarné revize0100
  4. Brand management : budování značky od vize k cíli : [řízení značky] / David Taylor ; [z anglického originálu ... přeložil Vladimír Paulíny] . Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s . ISBN 978-80-251-1818-4 (váz.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  5. Co je branding? / Matthew Healey ; [z anglického originálu ... přeložila Jana Novotná] . V Praze : Slovart, 2008 . 256 s . ISBN 978-80-7391-167-6 (váz.) .   [2, z toho volných 2]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0200
  6. Logo design : global brands / ed. Julius Wiedemann  Köln : Taschen, [2019]  ©2019 . 601 stran . ISBN 978-3-8365-7675-8 (vázáno) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Filozofická fakulta0100
  7. McDonald's - tak trochu jiná kultura? : případová studie o značce McDonald's a její reklamě / Markéta Pravdová . Praha : Karolinum, 2006 . 246 s . ISBN 80-246-1178-3 (brož.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  8. O značkách / Wally Olins ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Loupová] . Praha : Argo, 2009 . 253 s . ISBN 978-80-7363-261-8 (Dokořán : váz.) .   [1, z toho volných 1]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0100
  9. Strategické řízení značky : případové studie / Marie Přiborová, George Tesar a kolektiv . Praha : Professional Publishing, 2003 . 250 s . ISBN 80-86419-38-X : .   [3, z toho volných 3]
    Pobočka Prezenčně Volné Vypůjčené Rezervované
    Univerzitní knihovna UHK0300


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.